sobota, 3 sierpnia 2013

Zlotowe hity cd.

Tym razem mój wybór padł na buty. Firma Perfect_styl dała nam do przetestowania buty i co ciekawe każda z nas mogła sama dokonać wyboru. Ja osobiście byłam zachwycona takim rozwiązaniem, bo każdy ma swój gust. Jak się okazało wybór nie był łatwy, ale w końcu stwierdziłam, że stawiam na komfort i Wygodę. I choć co prawda w przeciwieństwie do moich koleżanek wybrałam buty bardziej jesienne jestem strasznie zadowolona. W dodatku mamy lato jakie mamy i pogoda zmienia się w każdej chwili więc miałam okazje przetestować moje cudeńka.

 Buty okazały się naprawdę wygodne a także zachwyciły wyglądem nie jedną znajomą :P


 Dużym plusem dla firmy Perfect_styl były dodatkowe fleki. Ja jestem osobą, która szybko je zużywa i byłam mile zaskoczona.

Podsumowując:
+  wygląd                                      
+  wygoda
+  dodatkowe fleki
+  dobra cena
Ciekawa jestem Waszych relacji i tego co sądzicie o moim nowym nabytku? Pozdrawiam was serdecznie :D

3 komentarze:

  1. Lubię tego tupu buty, bo dobrze wyglądają na nodze i są wygodne. Łydka sprawia wrażenie zgrabniejszej. Dodatkowo, gruby obcas sprawia, że są stabilne, więc łatwo biegać za dzieckiem po parku w błocie albo trawie. Mnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racje sa bardzo wygodne. I wlasnie przystosowane do wielu roznych warunkow które towarzysza kazdej kobiecie :)

      Usuń