czwartek, 11 lipca 2013

Zlot cz. 2

Jak już wcześniej wspomniałam Zlot był naprawdę udany. Przyjemna atmosfera i pogaduszki przy kawie i ciastku. Tego mi było trzeba :) Mam naprawdę miłe wspomnienia. Dziewczyny miały dużo do powiedzenia. Fajnie było także porozmawiać z Panią Asią, która okazała się, że tak to ujmę
'' swoja babka''. Jest zabawna i ciekawie opowiada.
Później jak wiecie nastąpiło zwolnienie blokady i ruszyła maszyna losująca :P Moc prezentów i upominków-posypały się jak manna z nieba. Niezły miałyśmy ubaw losując te same numerki pod rząd.

 Jak widać pojawiały się miny '' i znowu 4'' :P
A później PREZENTY, PREZENTY I JESZCZE RAZ PREZENTY!!!



















Na spotkaniu toważyszyła nam pewna mama, która miała na dniach rodzić! To było istne szaleństwo:) Jednak wszystko się udało i Magda urodziła parę dni później (w terminie)cudną dzieczynke:) GRATULUJEMY!!!

Jestem wdzięczna, że miałam okazje wziąć udział w takim spotkaniu. Czekam na kolejne! Mam nadzieję, że następnym razem dopisze większa ilość Blogerek i Blogerów:)

POZDRAWIAM WAS GORĄCO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz