niedziela, 16 czerwca 2013

Face&Look box czyli mój podręczny pakunek

Ruszyła nie dawno nowa akcja dla Ambasadorów Face&Look! Do wybranego przez Ciebie sklepu wysyłali na Twoje nazwisko Face&Look Box z kosmetykami i próbkami kosmetyków i najnowszym wydaniem ich magazynu. Przesyłkę dostało 1000 pierwszych osób, które wzięły udział w akcji. Mi udało się załapać i jestem jedną z tysiąca. Myślę, że można nazwać to szczęśliwym trafem :)
Mój box prezentował się następująco:


Mimo iż był on wyposażony w głównie w próbki i testery to było to na "bogato"

Cała sytuacja wyglądała następująco. Wraz z dwiema zaprzyjaźnionymi blogerkami wybrałyśmy się do wspólnie wybranej Drogerii w wyznaczony dla nas dzień. Na miejscu okazało, się że nie bardzo wiadomo o co nam chodzi. Sytuacja była mocno niejasna, więc nieco się wzburzyłyśmy. Jednak już po telefonie jednej z pracownic do szefa sprawa zaczęła się robić już jaśniejsza. Po 5 min przyjechał szef z naszymi pakunkami i listą osób, dla których były one przeznaczone. Zadowolone podziękowałyśmy właścicielowi za upominki.
W każdej paczuszce znalazłyśmy:
  • 10 próbek
  • 5 mini produktów
  • cień do powiek
  • lakier do paznokci
  • 2 czasopisma
  • 3 ulotki

    Zrobił się też szum o datę ważności cieni do powiek,moje są do lipca 2014 roku. Niektórym niestety trafiły się już po dacie ważności. Mój jednak był z dobrym terminem.





    Jestem zachwycona zawartością mojego box'a ! Ciekawe artykuły i super produkty, które już wkrótce będę testować i prawdopodobnie opowiem Wam o moich wrażeniach po użyciu tych rzeczy.
    Pozdrawiam Was serdecznie : )

1 komentarz:

  1. też mam to szczęście :-) ja miałam jeszcze dodatkowe po dostałam dwa lakiery w kolorze śliwkowym i cienie też mam termin do przyszłego roku :-)błyszczyk mam w kolorze różu i pięknie pachnie aż by się go zjadło :-)
    pozdrawiam
    http://swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń