czwartek, 16 maja 2013

Tso Moriri – Olejek do ciała z 24 karatowym złotem i drobinkami brokatu


Dzisiaj dla Was przetestuje Olej do ciała z 24 karatowym złotem i drobinami brokatu   firmy Tso Moriri



Złoto od wieków stosowane było na skórę ze względu na swoje właściwości odmładzające, nawilżające i poprawiające ogólną kondycję skóry. Olejek do ciała i kąpieli zawiera drobinki 24 karatowego złota, które wnikają w skórę podczas masażu odżywiając ją. Brokat dodaje skórze blasku i rozświetla ją. Olejek składa się z mieszaniny odżywczego oleju kokosowego, który dostarcza skórze niezbędnych minerałów, oleju migdałowego, który dzięki dużej zawartości kwasu oleinowego i linolowego wzmacnia warstwę lipidową skóry, zmiękcza i wygładza naskórek i olej sojowego zawierającego flawonoidy, fitosterole i witaminę E, która eliminuję wolne rodniki, przyczynę przedwczesnego starzenia się skóry.



W trakcie kąpieli użyłam olejku. Moja skóra nabrała cudownego blasku, a drobinki złota i brokatu osadziły się na mojej skórze. Moja skóra po kąpieli była bardzo nawilżona, ale była również bardzo tłusta. Tą dodatkową warstwę olejku musiałam umyć w żelu pod prysznic i zetrzeć ze skóry ręcznikiem. Nie było to przyjemne. Aczkolwiek miękkość i nawilżenie skóry nadrabiała tą tłustość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz