czwartek, 16 maja 2013

Bioliq – ocena


Dzisiaj przetestuje Wam Balsam ujędrniająco-wyglądzający firmy Aflofarm.

Bioliq to dermokosmetyki, których substancje czynne otrzymywane są w wyniku ekstrakcji, pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikalnych właściwości. Podstawą serii Bioliq jest wyciąg z Onoporfum acanthium o silnych właściwościach regenerujących . Dzięki temu w naturalny sposób stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie odbudowujące.
Oprócz Onopordum acanthium, każdy krem serii Bioliq zawiera również  naturalny wyciąg roślinny dedykowany indywidualnym potrzebom skóry w różnym wieku, wzmacniający i uzupełniający działanie poszczególnych produktów.
 
Jestem sceptyczna w stosunku do każdego specyfiku, który ma w cudowny sposób pomóc mojej skórze stać się jędrną i wygładzoną.
Używałam wielu specyfików, które miały stać się cudem natury i dzięki którym miałam stać się piękniejsza…w większości przypadków kończyło się to tylko obietnicami.
Bioliq Body Balsam Ujędrniająco wygładzający pokazał mi, że nie każdy kosmetyk może być niewypałem. Już po tygodniu stosowania odczułam różnice. Moja skóra nabrała sprężystości i elastyczności oraz nabrała lepszych kolorów przez co wyglądała na młodszą. Stała się wygładzona i nawilżona. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz